מה זה מסלקה פנסיונית

המסלקה הפנסיונית הינה חברה שנבחרה במכרז ע"י המדינה ומייצרת מערכת ממוחשבת מתקדמת אשר כל מטרתה היא ליצור נגישות למידע לכל עמית בכל הקשור לקופות גמל, קרנות השתלמות, ביטוחי מנהלים, ביטוחי ריסק, ביטוחי אובדן כושר עבודה ופנסיה. זוהי תשתית טכנולוגית להנגשה של מידע וביצוע פעולות במוצרי חיסכון ארוך טווח , השתלמות וגמל.

קבלת מידע מהמסלקה הפנסיונית

אנשים רבים אינם מודעים לסכומי הכסף המצטברים בתוכניות החיסכון על שמם. באמצעות המסלקה הפנסיונית, ניתן לקבל באופן ממוחשב מידע על תוכניות הפנסיה, ביטוח המנהלים, קרנות ההשתלמות וקופות הגמל. המידע מתקבל בצורה גולמית מהמסלקה הפנסיונית, אנחנו באדן משתמשים בתוכנה מתקדמת, המתרגמת את המידע הגולמי המתקבל מהמסלקה הפנסיונית ומפשטת אותו בצורה המאפשרת לעובד לקבל את המידע בהנגשה מלאה ובצורה ברורה וקריאה למשתמש.

אדן שירותי תפעול היא מחברות התפעול הראשונות שנכנסו לתחום בתחילת שנת 2017. בזמן זה צברה החברה ניסיון רב כגורם מתפעל של חברות, מפעלים, ועסקים במגוון תחומים. אדן מתמחה בטיפול בקבלת קבצי דיווח אחיד XML ממעסיקים, העברתם לכספות של חברות הביטוח והגופים הפיננסיים השונים ,בשיוך כספים, בטיפול בהיזון חוזר ובשימוש בממשק האחיד ואחראית בכל חודש על שיוך כספיהם של עשרות אלפי עובדים ועובדת בשיתוף פעולה מלא עם סוכנויות ביטוח, רואי חשבון, וחברות תפעול שכר לצורך סנכרון הממשק בין הביטוח לתפעול הגבייה.

על פי תקנות משרד האוצר החל מינואר 2017 כל מעסיק יחויב בהעברת כספי התנאים הסוציאליים של עובדיו בקובץ דיווח אחיד XML, בנוסף בהתאם לתקנות הפיקוח על שירותים פיננסיים (תשע"ד-2014) ולתיקון לתקנות (מיום 2005.12.24) כל מעסיק מעל 50 עובדים יחויב להעביר את הדיווח על הפקדות עובדיו לקופות גמל (דוח פיצול בקובץ מבנה אחיד בפורמט XML.

תפעול למסלקה פנסיונית עם אדן

אם אתם מחפשים חברה העוסקת בתחומים כמו תפעול ומסלקה פנסיונית, תוכלו לפנות אלינו. אדן שירותי תפעול מתמחה בנתינת שירותים תפעוליים הן עבור המעסיקים והן עבור העובדים ומספקת את כל הכלים הדרושים שיאפשרו להם לנהל את הקופה הפנסיונית מול חברות הביטוח. אדן מספקת שיקוף ושיתוף מידע מלא לעובד והפקדות בטוחות לביטוח הפנסיוני. המערכות הטכנולוגיות המתקדמות שלנו מאפשרות למעסיק, להעביר את התשלומים ישירות לגופים מוסדיים, ללא צורך בחשבונות נאמנות.

שליחה מאובטחת של קבצי סליקה

פתרונות הסליקה של אדן, מאפשרים שליחה מאובטחת של קבצי הסליקה.

אנו קולטים קבצי סליקה באמצעות קובץ דיווח אחיד XML ומשדרים אותו ישירות אל הכספות של חברות הביטוח והגופים הפיננסים השונים, כקבצי סליקה ממוחשבים.

המערכות שלנו באדן, מאפשרות לכם גמישות, עצמאות תפעולית, שקיפות ,בקרה ושליטה מלאה, תוך עמידה בתקנים המעוגנים ברגולציה של משרד האוצר.

האם הפרשות פנסיוניות הן חובה?

כל עובד, שכיר או עצמאי, מוכרח להפריש סכום כסף מסוים ממשכורתו במסגרת הפרשות פנסיוניות, כדי שבבוא העת, כשכבר לא יוכל לעבוד כבעבר, יוכל להתפרנס מכספי הקרן. בשל חשיבות הנושא, רבים הם אנשי המקצוע העוסקים בתחום הפנסיה ורבים הם המסלולים הפנסיוניים הנתונים לבחירתו של המבוטח. כל מבוטח רשאי לבחור את המסלול הפנסיוני המתאים לו, תוך התייעצות עם מומחה בתחום.