תנאי שימוש באתר

ברוכים הבאים לאתר אדן שירותי תפעול.
אתר אינטרנט זה, נועד למתן שירות של אדן שירותי תפעול.
בכניסתך לאתר אתה מביע את הסכמתך לתנאים הבאים:

כללי
אתר זה נועד לשימושך הפרטי האישי. מעבר לזה אינך רשאי לאחסן את תוכנו של אתר אינטרנט זה, להעתיק, להפיץ, באופן כל שהוא או בכל צורה שהיא וזאת ללא קבלת אישור מאת אדן שירותי תפעול בכתב.
למען הסר ספק ובכל מקרה, ההוראות המפורטות הכתובות בפוליסות של חברות הביטוח ו/או כל חברה אחרת (כגון התעריפים,התנאים, המחירים וכד’) גוברות על כל המידע המופיע באתר אינטרנט זה. אין לראות בנתונים המוצגים באתר זה כהצעת ביטוח ולפרשם כהתחייבות ביטוחית כלשהי של אדן שירותי תפעול או של חברות הביטוח המיוצגות על ידה. כמו כן אין לראות בנתונים המוצגים כהמלצה לביטוח כלשהו.
המשתמש מסכים, מצהיר ומתחייב במפורש ליטול על עצמו בלבד את כל האחריות לרבות כל סיכון אפשרי הנובעים מכל שימוש שיעשה באתר. מובהר, למען הסר ספק כי בעל האתר ומתכנניו אינם אחראים באופן כלשהו לנזקים ו/או הפסדים העלולים להיגרם כתוצאה מהסתמכות על נתונים המוצגים
באתר זה ו/או לנזק מסוג כל שהוא.

קניין רוחני
תוכנו של אתר האינטרנט אדן שירותי תפעול מוגן בזכויות יוצרים.
מלוא זכויות היוצרים והקניין הרוחני באתר – לרבות בעיצוב האתר ובכל תוכנה, יישום, קוד מחשב קובץ גרפי, טקסט וכל חומר אחר הכלולים בו אדן שירותי תפעול בלבד. אין להעתיק, להפיץ, להציג בפומבי או למסור לצד שלישי כל חלק מן הנ”ל בלא קבלת הסכמתה של אדן שירותי תפעול בכתב ומראש.
סימני המסחר באתר הינם קניינה של אדן שירותי תפעול בלבד או, במידה שפורסמו מטעמם של מפרסמים, קניינם של מפרסמים אלה בלבד.
גם בהם אין לעשות בהם שימוש בלא הסכמת האתר בכתב ומראש. התמונות המופיעות באתר הם למטרות המחשה בלבד, ולא לשום מטרה אחרת כל הזכויות שמורות לעורך האתר ולבעל האתר אדן שירותי תפעול.

מידע ותכנים באינטרנט
מנוע החיפוש ודף הקישורים של האתר מאפשרים למצוא מידע ותכנים המתפרסמים באינטרנט המידע והתכנים הללו אינם מתפרסמים אדן שירותי תפעול או מי מטעמה, אדן שירותי תפעול אינה יכולה לשלוט בהם או לפקח עליהם. יתכן שתמצא שמידע ותכנים אלה אינם הולמים את צרכיך, או שאתה מתנגד לתוכנם, או סבור כי הם מקוממים, מרגיזים, בלתי נאותים, בלתי חוקיים או בלתי מוסריים.

אדן שירותי תפעול מעודדת אותך להתייחס בזהירות ובביקורתיות למידע שמתפרסם באינטרנט, ובכלל זה מידע שמפרסמים משתמשים באתר עצמו. ככל שאמורים הדברים במידע מקצועי, התייחס למידע זה בזהירות ובקפידה, וזכור כי איננו תחליף להתייעצות עם אנשי המקצוע המתאימים.

אדן שירותי תפעול אינה מתחייבת כי כל הקישורים (‘לינקים’) שימצאו באתר יהיו תקינים ויובילו אותך לאתר אינטרנט פעיל. אדן שירותי תפעול רשאית לסלק קישורים שנכללו בו בעבר, או להימנע מהוספת קישורים חדשים – הכול, לפי שיקול דעתו המוחלט. העובדה שתמצא באתר קישור לאתר מסוים אינה מהווה אישור לכך שהמידע באתר זה מלא, מהימן, עדכני או אמין.

אדן שירותי תפעול לא תהיה אחראית לכל נזק ישיר או עקיף, כספי או אחר, שיגרם לך כתוצאה משימוש ו/או הסתמכות על המידע שמופיע באתרים, שאליהם תגיע באמצעות איזה מהשירותים באתר ובפרט מנועי החיפוש ודף הקישורים.

אדן שירותי תפעול לא תישא באחריות גם למידע ותכנים שיתפרסמו באתר עצמו על ידי צדדים שלישיים או לכל תוצאה שתנבע מהסתכמות עליהם או שימוש בהם. המידע המופיע באתר אינטרנט זה נכון למועד פרסומו כמידע כללי בלבד, אדן שירותי תפעול שומרת לעצמה את הזכות לעדכן או לשנות את המידע שבאתר בכל זמן שהוא.

אדן שירותי תפעול אינה אחראית לתוכנם של אתרי אינטרנט אחרים, אשר אליהם יש קישורים מאתר אינטרנט זה, או לתוכנם של אתרים אחרים המפרסמים את אדן שירותי תפעול או לתוכנם של אתרי חברות הביטוח ו/או לכל אתר אחר ו/או לייעוץ מסוג כל שהוא הניתן ע”י אנשי מקצוע מסוג כול שהוא המקושרים לאתר אינטרנט זה. למען הסר כל ספק המידע באתר זה ניתן כמידע כללי בלבד, ולא לצורך ביצוע פעולות ו/או עסקאות מסוג כל שהוא לפיכך אין להסתמך על נתון כלשהו המובא באתר זה לשם ביצוע פעולה או עסקה כלשהם, בשום צורה ואופן.

פרטיות
אדן שירותי תפעול רשאית להשתמש בפרטים שתמסור באתר – ובמידע שיאסוף אודות דפוסי השימוש באתר – לצורך שיפור השירותים שהוא מציע, ו\או ליצירת הקשר אתך (במקרה הצורך).
אדן שירותי תפעול רשאית לשלוח אליך מדי פעם בדואר אלקטרוני מידע פרסומי – בין אם מידע שהוא עצמו יפרסם ובין אם מידע שתקבל לצורך משלוח מידי מפרסמים אחרים. עם זאת, במידה שנרשמת לקבל איזה מהשירותים שמציע האתר, אדן שירותי תפעול לא תמסור את פרטיך האישיים למפרסמים קניות, מידע מסחרי ופרסומות , אדן שירותי תפעול לא תישא בכל אחריות לתוכן המודעות והמידע המסחרי שיפורסמו באתר. פרסום המודעות אינו מהווה המלצה או עידוד לרכוש את השירותים או המוצרים המוצעים בהן למכירה. כל עסקה שתיעשה בעקבות מודעה או מידע המתפרסמים באתר יסוכמו ישירות בינך לבין המפרסם הנוגע בדבר. אדן שירותי תפעול אינו צד לכל עסקה כזו, והיא לא תישא באחריות לשירותים וטובין שיוצעו במודעות המתפרסמות באתר או ירכשו באמצעותן

אחריות אדן שירותי תפעול
השירותים והמידע באתר ניתנים לשימוש כמו שהם. לא ניתן להתאימם לצרכיו של כל אדם ואדם לא תהיה לך כל טענה, תביעה או דרישה כלפי אדן שירותי תפעול בגין תכונות של השירותים, יכולותיהם מגבלותיהם, התאמתם לצרכיך או התגובות שיעורר (אם בכלל) פרסום פרטים, מידע או קבצים מטעמך באתר, השימוש בשירותים ייעשה אפוא על אחריותך הבלעדית והמלאה. המידע שתמסור לפרסום באתר יהיה חשוף לכל משתמשי האינטרנט. נהג בתבונה ובזהירות בתגובות ובפניות שיתקבלו אצלך בעקבות השימוש באתר זה או פרסום איזה מפרטיך בו, כשם שעליך לנהוג בכל יצירת קשר, שאינה נעשית באמצעות האינטרנט
אדן שירותי תפעול אינה מתחייבת, כי למסרים שתפרסם באתר תהיה היענות.
אדן שירותי תפעול אינה יכולה לדעת אילו תגובות (אם בכלל) תקבל בעקבות הפרסום ומי יגיב למידע שתפרסם, ולכן לא תישא כלפיך (או כלפי מי מטעמך) באחריות כלשהי לתגובות הללו, לזהות הפונים אליך או לכל תוצאה שתנבע מהפרסום.
אדן שירותי תפעול לא תהיה גם אחראית לכל שימוש שייעשה על ידי צד שלישי בפרטים שיפורסמו על-ידך כל החלטה שתקבל ביחס למידע שהתפרסם באתר זה הינה באחריותך המלאה בלבד.
אדן שירותי תפעול אינה מתחייבת כי פרטים הנמסרים באתר על-ידי משתמשי האתר יהיו מלאים, נכונים או מדויקים או כי יהלמו את ציפיותיך ודרישותיך. זכור: אדן שירותי תפעול אינה מכירה את משתמשי האתר, ואין ביכולתו לבקר את אמיתות המידע שהם מוסרים לפרסום.
אדן שירותי תפעול לא תישא באחריות כלשהי לכל תוצאה שתנבע ממידע שפורסם באתר זה על-ידי צדדים שלישיים.
אדן שירותי תפעול אינה מתחייבת ששירותי האתר לא יופרעו, יינתנו כסדרם או בלא הפסקות, יתקיימו בבטחה וללא טעויות, ויהיו חסינים מפני גישה בלתי-מורשית למחשבי אדן שירותי תפעול או מפני נזקים, קלקולים תקלות או כשלים – והכול, בחומרה, בתוכנה, בקווי ובמערכות תקשורת, אצל אדן שירותי תפעול או אצל מי מהספקים שלה.

דין ומקום שיפוט
על השימוש באתר יחולו אך ורק דיני מדינת ישראל
מקום השיפוט הבלעדי בגין כל דבר ועניין הנובע מהסכם זה או מהאתר הינו בבתי המשפט המוסמכים במחוז חיפה בישראל.

* האמור בתקנון זה מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד אולם הוא כמובן מיועד גם לנשים